Kako dodavanje titlova povećava konverziju videa i zašto bi ih odmah trebali dodati?

video titlovi povecavaju konverziju video zapisa
()

Koji je najbolji način da svoje videozapise učinite nekoliko puta učinkovitijim? Postoji puno različitih načina na koje možete koristiti video marketing u svoju korist. Od SEO optimizacije videozapisa, sličica koje predstavljaju video (thumbnails), poziva na akciju (CTA). Sve su to jednostavni načini koji pomažu u stvaranju boljih video sadržaja.

Uz tajni sastojak možete povečati konverziju (postotak ljudi koji su kupili vaš proizvod) svojih videa prilikom prezentacije i prodaje nekoliko puta.

Koja je tajni sastojak? Video titlovi.

Dodajte titlove videozapisima i pogledajte koliko oni zapravo mogu biti moćni.

Video titlovi su dobri i za SEO

Titlovi koje dodamo uz video igraju važnu ulogu i u marketingu. Konkretno, oni imaju puno veze sa SEO-om za video sadržaj, utječući izravno i neizravno. Izravni učinak postiže se pomaganjem tražilicama da uvjetno rečeno “pročitaju” videozapis i rangiraju vaš sadržaj prema određenim ključnim riječima. Neizravno, titlovi poboljšavaju SEO širenjem angažmana komentiranje, “lajkanjem”, povećavanjem vremena gledanja i vremena gledanja videozapisa na vašoj web stranici.

Google (ili bilo koja druga tražilica) nije u stanju pogledati videozapis. Jedina informacija koju može indeksirati je tekst povezan s njim (na primjer, naslov videozapisa, opis, ključne riječi, napomene, pozivi na akciju). Pomoću titlova broj ključnih riječi vašeg videozapisa povećava se – vaš se sadržaj indeksira čak i pomoću ključnih riječi koje se ne pojavljuju u oznakama, naslovima ili opisima, ali su prisutne u titlovima.

Titlovi uz video imaju višestruke koristi

Iako se na prvu može činiti da je benefit titlova uz video SEO, ne zaboravimo i konverzije te digitalna pristupačnost.

  • Dodavanje titlova omogućuje ljudima da gledaju videozapis čak i kad se zvuk ne može reproducirati: na primjer, tijekom radnog vremena u uredu, u javnom prijevozu ili kasno u noć. Titlovi daju više mogućnosti ljudima koji žele pregledati vaš sadržaj kad god žele. Prema nekim izvorima do 90% korisnika interneta surfa bez zvuka (uglavnom preko mobitela) i kada se pokrene neki video, jedino što vide je kako netko zijeva pred kamerom.
  • Učiniti će vaš sadržaj dostupnim onima koji ne mogu normalno čuti. Prema statistikama, oko 14% odraslih u dobi između 45 i 64 godine ima nekih problema sa sluhom. Naravno, pružanje mogućnosti da svi gledaju video bit će vam plus.
  • Neke društvene mreže poput Facebooka i Twittera automatski reproduciraju videozapise bez zvuka. Titlove koji mogu vidjeti u video zapisu pomaže im da bolje razumiju.
video
Da bi web stranica bila pristupačna već od Level A prema WCAG2.0 standardu, svaki video bi trebao imati titlove ili barem opis / kratki sadržaj

Kako dodati titlove na video?

Ima jako puno aplikacija za dodavanje titlova na video – predlažem 2 koja su i meni dali kao preporuku.

Prvi prijedlog je online video editor – Veed.io ili Happyscribe – alat za automatsko kreiranje titlova iz videa. Happyscribe je super alat, uploadujete video i on će sam da prepozna naš jezik i da generira titlove i skinete video s titlovima. Malo ih samo treba urediti jer bude greškica. (Titlovi su napravljeni strojno).

Oba alata imaju besplatnu i plaćenu verziju i besplatna je dovoljno dobra da se upoznate sa svime.

Ako trebate izradu videa koji će donositi rezultate i želite da video bude pristupačan, kontaktirajte nas.

Da li vam je ovaj članak koristan?

Ocjenite članak, i pomognite nam pisati što kvalitetnije tekstove!