Koji je najbolji način da svoje videozapise učinite nekoliko puta učinkovitijim? Postoji puno različitih načina na koje možete koristiti video marketing u svoju korist. Od SEO optimizacije videozapisa, sličica koje predstavljaju video (thumbnails), poziva na akciju (CTA). Sve su to jednostavni načini koji pomažu u stvaranju boljih video sadržaja.
Uz tajni sastojak možete povečati konverziju (postotak ljudi koji su kupili vaš proizvod) svojih videa prilikom prezentacije i prodaje nekoliko puta.
Koja je tajni sastojak? Video titlovi.
Dodajte titlove videozapisima i pogledajte koliko oni zapravo mogu biti moćni.
Video titlovi su dobri i za SEO
Titlovi koje dodamo uz video igraju važnu ulogu i u marketingu. Konkretno, oni imaju puno veze sa SEO-om za video sadržaj, utječući izravno i neizravno. Izravni učinak postiže se pomaganjem tražilicama da uvjetno rečeno “pročitaju” videozapis i rangiraju vaš sadržaj prema određenim ključnim riječima. Neizravno, titlovi poboljšavaju SEO širenjem angažmana komentiranje, “lajkanjem”, povećavanjem vremena gledanja i vremena gledanja videozapisa na vašoj web stranici.
Google (ili bilo koja druga tražilica) nije u stanju pogledati videozapis. Jedina informacija koju može indeksirati je tekst povezan s njim (na primjer, naslov videozapisa, opis, ključne riječi, napomene, pozivi na akciju). Pomoću titlova broj ključnih riječi vašeg videozapisa povećava se – vaš se sadržaj indeksira čak i pomoću ključnih riječi koje se ne pojavljuju u oznakama, naslovima ili opisima, ali su prisutne u titlovima.
Titlovi uz video imaju višestruke koristi
Iako se na prvu može činiti da je benefit titlova uz video SEO, ne zaboravimo i konverzije te digitalna pristupačnost.
- Dodavanje titlova omogućuje ljudima da gledaju videozapis čak i kad se zvuk ne može reproducirati: na primjer, tijekom radnog vremena u uredu, u javnom prijevozu ili kasno u noć. Titlovi daju više mogućnosti ljudima koji žele pregledati vaš sadržaj kad god žele. Prema nekim izvorima do 90% korisnika interneta surfa bez zvuka (uglavnom preko mobitela) i kada se pokrene neki video, jedino što vide je kako netko zijeva pred kamerom.
- Učiniti će vaš sadržaj dostupnim onima koji ne mogu normalno čuti. Prema statistikama, oko 14% odraslih u dobi između 45 i 64 godine ima nekih problema sa sluhom. Naravno, pružanje mogućnosti da svi gledaju video bit će vam plus.
- Neke društvene mreže poput Facebooka i Twittera automatski reproduciraju videozapise bez zvuka. Titlove koji mogu vidjeti u video zapisu pomaže im da bolje razumiju.

Kako dodati titlove na video?
Ima jako puno aplikacija za dodavanje titlova na video – predlažem 2 koja su i meni dali kao preporuku.
Prvi prijedlog je online video editor – Veed.io ili Happyscribe – alat za automatsko kreiranje titlova iz videa. Happyscribe je super alat, uploadujete video i on će sam da prepozna naš jezik i da generira titlove i skinete video s titlovima. Malo ih samo treba urediti jer bude greškica. (Titlovi su napravljeni strojno).
Oba alata imaju besplatnu i plaćenu verziju i besplatna je dovoljno dobra da se upoznate sa svime.
Ako trebate izradu videa koji će donositi rezultate i želite da video bude pristupačan, kontaktirajte nas.