Blog o web dizajnu, web developmentu, SEO i marketingu
Automatizacija

Strategija digitalnog (internet) marketinga

Pretpostavimo da imamo web stranicu koja je objavljena i dostupna na internetu. Puna je sadržaja, međutim nema posjeta. Ili ih je malo. Ako želite povećati posjećenost svoje web stranice, jedno rješenje je digitalni marketing. Kada govorimo o digitalnom marketingu - 2 su glavne vrste – organski i plaćeni marketing. Digitalni marketing je širok pojam koji obuhvaća veliki broj aktivnosti. Glavna zadaća digitalnog marketinga je promocija proizvoda ili usluga digitalnim tehnologijama, pretežito na Internetu. Organski marketing se smatra „besplatnim marketingom“ jer…
Nastavi čitati →
Tutorijali

Kako onemogućiti komentare na WordPress web stranici?

Iz više razloga možemo onemogućiti komentare na WordPress blogu - osobno ih gasim zbog spama. Drugi razlog je trend gašenja komentara na web stranicama. Najjednostavnije metoda do sada je bila da pomoću dodatka Disable Comments onemogućimo komentare po tipu objave. Ili sve odjednom. Praksa je da bi trebali izbjegavati dodatke za WordPress jer su često prepuni koda koji je nepotreban. Zato sam pronašao kod koji se samo ubaci u functions.php datoteku aktivne teme, i sve radi odmah kako je očekivano.…
Nastavi čitati →
Laravel

Laravel 5+ Internal Server Error 500

Nekoliko puta mi se dogodio ovaj problem sa Laravelom, pa donosim korake, i što sam uočio: Iako je greška 500 - nije odmah problem u .htaccess fajlu, nego prvo treba provjeriti nekoliko drugih stvari Glavna 4 razloga zašto je došlo do greške su: permisije.env vaijable su neispravne (99% tipfeler!)problem sa nekom od PHP ekstenzija ili PHP verzijomproblem sa bazom podataka Koraci koje sam radio: provjera file permisija i prava pristupaKako bi se popravila, pokrenuti ovu naredbu: sudo chmod 755 -R…
Nastavi čitati →
Projekt

Digital Lab.in 2019 – izvještaj sa ICT konferencije

Digital Lab.In je ICT konferencija u Labinu, Istra, koja je ove godine bila u drugom izdanju. Radionice i konferencija održani su 27. i 28. rujna u Labinu, predivnom mediteranskom gradu koji je smješten 320m iznad mora, s pogledom na Kvarnerski zaljev i otok Cres. Labin me se jako dojmio kao jako mirno i lijepo mjesto za život, čak me pomalo i podsjetio na Slavoniju. Ali, količina "ravnice" i izostanak krša. To su bila dva dana nezaboravnog iskustva za programere, digitalne…
Nastavi čitati →
Google tražilica
Off-page SEO optimizacija

Kako da se web stranica pojavi prva na Googleu?

Kako biti prvi na Googleu? To je pitanje na koje svi žele znati odgovor. Svi žele biti prvi, jer prvi rezultat nosi najveći broj posjeta na web stranici. A posljedično tome, i najveći broj prodaja proizvoda ili usluga koji su oglašeni na njoj. Google kaže da je odgovor na to pitanje da nema tajne, postoje samo dobre prakse kojih se trebamo držati. Statistika kaže da čak 35% ljudi odabere prvi rezultat na tražilici. Ako neki pojam pr. "auto servis" ima…
Nastavi čitati →
Blog je dodatni benefit uz vaš webshop
Content marketing

4 razloga zašto je važno uz webshop razvijati i blog

Kod e-commerce poslovanja, primarni cilj je dovesti što je više posjeta moguće kako bi webshop mogao konvertirati što više posjetitelja u kupce i imao što veću prodaju. Ako pratite e-commerce trendove, onda znate da je pisanje blogova izuzetno efikasna metoda za povećanje konverzija. Zašto? Pa ukratko, kroz tekstove na webshopu se povećava tzv. organski promet, i što je veći broj posjeta, to veći broj posjetitelja možemo poslati na stranicu proizvoda ili "nagovoriti" na kupovinu. Blog je najbolji način da vas…
Nastavi čitati →
Napredna optimizacija za tražilice: tehnički SEO
SEO optimizacija

Napredna optimizacija za tražilice: tehnički SEO

Do sada sam opisao tehnike za seo optimizaciju za tražilice na stranici i izvan nje (on-site i off-site seo optimizacija), a sad ću završiti seriju članaka o naprednoj seo optimizaciji s tehničkim čimbenicima koje morate svladati kako biste ostvarili najveći promet na vašoj web-lokaciji. Top 5 tehničkih problema na web stranici: (ne)-indeksiranost web stranice spora web stranica problemi sa serverom izostanak korištenja Search Console linkovi koji ne rade Naprednu SEO optimizaciju smo podijelili u 3 dijela: On-page SEO - optimizacija…
Nastavi čitati →
UI

Elementi koje naslovnica vaše web stranice mora imati

Jeste li se ikad zapitali koji su to elementi koje bi svaka početna stranica (naslovnica) vaše web stranice trebala imati? Vrlo često prvi susret koji vaš potencijalni klijent ima s vašom tvrtkom je vaša web stranica. Statistike pokazuju da 30% prometa na vašoj web stranici dolazi na naslovnu (početnu) stranicu vaše web stranice. Tako da je početna stranica svakako najvažniji dio vaše web stranice. Posjetitelj odustaje od toga da pogleda ostatak ponude, ako je loše napravljena web stranica. Koliko god…
Nastavi čitati →
SEO optimizacija

Lokalni SEO: 9 važnih faktora koji će vam pomoći da se dobro rangirate

Lokalni SEO je proces optimizacije web stranice kada povećavamo njenu vidljivost na tražilicama na određenoj lokaciji. Drugim riječima, cilj nam je da se naša web stranica pojavljuje prva, ili barem u top 3 mjesta kao rezultat pretrage kada Google uoči da ljudi traže uslugu sebi u blizini. Konkretan primjer: Marko Marković treba vodoinstalatera i nalazi se u Rijeci. U tražilicu upiše "vodoinstalater" ili "vodoinstalater rijeka" i tražilica je dovoljno napredna da "razumije" da Marko traži vodoinstalatera koji se nalazi na…
Nastavi čitati →
PPC oglašavanje lokacije oglasa
Digitalni marketing

Što je to PPC oglašavanje?

PPC oglašavanje (Pay per click) je model internet marketinga u kojem oglašivač plaća samo kada netko klikne na njegov oglas. Oglašavanje na Google tražilici je jedno od najpopularnijih oblika PPC oglašavanja. Jeste li se ikad pitali kako objaviti oglas koji se pojavljuje na Google tražilici prilikom traženja nekog pojma? Recimo da tražite pojam "izrada web stranica cijena", a iznad i s desne strane organskih rezultata pojavljuju se oglasi. Takvi oglasi zovu se PPC oglasi ili Pay Per Click. Ovi oglasi…
Nastavi čitati →
Startup i poslovanje

Što se događa sa isteklom domenom koja nije obnovljena na vrijeme?

Nedavno smo imali situaciju s klijentom kojem je istekla domena, tj. nije ju obnovio i produžio registraciju, i webshop mu nije radio približno 36 sati. Budući da mu je webshop najbitniji za poslovanje tvrtke jer preko njega vodi prodaju svojih proizvoda, ostvario je veliki gubitak. Domenu je brzo obnovio, i web stranica je proradila. Kao što gradovi, ulice, knjige, filmovi, automobili pa i sve drugo imaju svoja imena (nazive), tako i vaša web stranica mora imati ime. To ime web…
Nastavi čitati →
Startup i poslovanje

Koje su kvalitete dobro dizajnirane web stranice [2018]

Dobro dizajnirane web stranice su ogledalo vaše tvrtke. Ako vam je važno da se dobro prezentirate, onda sigurno imate i kvalitetnu web stranicu. Web stranice su danas postale jedna od najvažnijih imovina koju jedna tvrtka može imati i izuzetno je važno da su web stranice responzivne i da je SEO optimizacija obuhvatila što više faktora. Web stranica tvrtke vam može pomoći u povećanju prihoda. Na kraju, ne zaboravite da je vaša web stranica, vaša digitalna posjetnica. Polako se približavamo brojci…
Nastavi čitati →
Back to top