Dobro dizajnirana web stranica slijedi što veći broj principa koji dizajn web stranice zapravo čine dobrim. Drugim riječima, posjetitelji vaše web stranice očekuju da su one brze i da lako mogu dobiti informacije koje im trebaju. Bilo da su došli pregledati vašu ponudu, potražiti kontakt informacije, ili samo rezervirati termin za neku od vaših usluga, taj proces mora biti brz, i jednostavan.
S obzirom na to da živimo u digitalnom dobu – odnosno u svijetu u kojem ljudi prvo posjete Google prije nego što kupuju, a Yelp ili TripAdvisor prije nego posjete neki restoran ili destinaciju, a čak i dok putuju se “prijave” putem Facebooka. Zbog toga želite da prvi dojam bude najbolji što može biti. Počevši od vaše web stranice, potrošači prosuđuju i donose odluke o tome hoće li čak i posjetiti vašu trgovinu, restoran ili ured. Postoji čak i mogućnost da vas odluče izbjeći, ako bi smatrali da vaša web stranica ne odražava vrstu doživljaja koje bi trebalo ponuditi vaše poslovanje.
Kupcima polako ulazi u naviku da stalno traže gdje će izvršiti sljedeću kupnju ili koju destinaciju će posjetiti. Pobrinite se da vaša tvrtka bude prilično zastupljena na društvenim mrežama i tzv. business profilima: Facebook, Yelp, TripAdvisor, Google Business i Booking su obavezni. Osim što na raspolaganju imate URL adresu, također provjerite jesu li vaša adresa, telefonski broj i e-pošta lako dostupni i točni. U idealnom scenariju svaku društvenu mrežu ćete povezati s vašom web stranicom.
Jasno je da ako nemate web stranicu, propuštate prilike za korisnike da prepoznaju tko ste čak i kad vas žele posjetiti. Dobre web stranice imaju dizajn koji je jednostavan za upotrebu. Grafički dizajn i sadržaj na početnoj stranici trebaju privući pozornost potrošača, a ostale podstranice trebaju biti jednostavne za navigaciju. Informacije se moraju lako pronaći i trebaju biti izražene na “jeziku” kupca, a ne na stručnom jeziku.
Voditi poslovanje svoje tvrtke je sve samo ne lagano, a vaš popis obveza je uvijek popunjen. Kao što vodite odnose s klijentima, i želite im pružiti najbolju uslugu, nemojte zanemariti vašu prisutnost na internetu. Počevši od vaše web stranice, od vitalnog je značaja da se pozicionirate na mreži s kvalitetnom i profesionalnom prezentacijom vašeg poslovanja. Web stranica vaše tvrtke klijentima daje dojam da ulažete u posao i da imate motivaciju i želju baviti više s vašom tvrtkom. Imajući to na umu, razmotrite ovih pet razloga zašto je važno imati dobro dizajniranu web stranicu.
1. Stvaranje dojma o tvrtki
Imate samo jednu priliku napraviti prvi dojam. Za one koji nisu čuli za vašu tvrtku ili proizvode, vaša će web stranica biti prvo upoznavanje s vama. Web stranica s dobrim dizajnom pomaže u jačanju ukupne slike vašeg poslovanja.
2. Web stranica vas povezuje s novim klijentima
Dobro dizajnirana web stranica sama neće privući posjetitelje ako ne znaju da vaša tvrtka postoji. Dobro osmišljena web stranica znači više od estetski ugodnih elemenata dizajna – to također znači da je strukturno dobro napravljena kako bi pomogla klijentima da vas pronađu na tražilicama. Više od 50 posto upita za pretraživanje dolazi od mobilnih uređaja. Ako vaša web stranica nije prilagođena mobilnim uređajima, možda ćete propustiti korisnike koji traže vaš proizvod ili uslugu.
3. Web stranica je katalog i prezentacija vaše tvrtke na internetu
Postoji pravilo da imamo samo 8 sekundi za privlačenje pozornosti posjetitelja, što vam ostavlja mali prostor kojim ćete brzo i učinkovito objasniti vašu ponudu. Dobro dizajnirane web stranice prikazuju svoje tzv. jedinstvene prodajne točke (engl. unique selling points odnosno najbitnije stvari) na početnoj stranici putem teksta, slika i videozapisa. To pomaže posjetiteljima da brzo shvate što je vaše poslovanje i što klijentima možete ponuditi.
4. Putem web stranice skupljate upite za vaše proizvode i usluge
Web stranica po meni ima 2 najbitnije osobine: prezentacija i skupljanje upita. Trebalo bi imati više načina za posjetitelje da ostvare komunikaciju s vama, npr. obrasce za kontakt, broj telefona, obrasce za slanje upita, prijave za newsletter itd. Ti su elementi ključni kada izrađujete web stranicu kako biste privukli zainteresirane kupce te povećali prodaju vaših proizvoda i usluga.
5. Web stranicu se lako može ažurirati
Za razliku od klasičnih, printanih materijala, web stranica se lako mijenja i može se ažurirati onoliko često koliko je potrebno. Osim toga, trošak promjene sadržaja na web stranici mjeri se samo kroz vrijeme, dok dio tiskanog materijala uključuje vrijeme i materijal. Web stranica neće zamijeniti potrebu za tiskanim materijalom, ali dobro dizajnirana web stranica s ciljanim sadržajem može nadopuniti materijale za ispis. Jednostavno možete upotrijebiti svoju web stranicu kako biste klijentima često i jeftinije pokazali novosti i promocije u vašem poslovanju.
Ulaganje u izradu i dobar dizajn web stranica, pružit će dodatnu vrijednosti vašem poslovanju i na kraju će dovesti do boljih prihoda. Jeste li spremni za izradu svoje web stranice?
Nemojte ignorirati mogućnosti koje vam dobro dizajnirana web stranica može donijeti.
Ako želite optimizirane, moderne i funkcionalne web stranice koje ćete kasnije sami ažurirati, pošaljite nam upit.